Gravidmassage avklarat

Hade tidigare bokat in en gravid-massage. Nu ska jag lyxa och ta hand om mig själv, tänkte jag. Det kändes efterlängtat! Blev skit glad när jag faktiskt hittade någon här i stan som hade gravid-massage.

Men imorse, när det var dags, hade jag totalt glömt bort det! En kvart innan bokad tid kom jag på det, fick ringa och som tur var kunde skjuta upp det. Jag hann iallafall en snabbis in i duschen innan, raka kamelhårs-benen och borsta tänderna. Man måste skynda, för att man ska hinna mysa!

Väl framme. Nu ska njutas, njutas och njutas! Men det blev inte riktigt som jag hade tänkt det. Massören var jätte duktigt, men det satte igång nånting i kroppen så jag blev illamående och kallsvettig. Massören frågade om jag även ville få fötterna masserade, men då vill man gärna vara förberedd. Jag är en sån som skulle fila fötterna innan jag går på fotvård.

Men jag försöker övertala mig själv att när man ska betala för massage kan dom lika gärna få ta i lite och knåda ordentligt så att alla stela muskler och knutor släpps - ingen fjant massage!

Kommentarer
Postat av: Knaada

Gravidmassage = fjantmassage, det förstår väl alla! :)



Man måste skynda för att mysa!

2011-04-30 @ 13:42:39
URL: http://knaada.com
Postat av: Hanna

Knaada, precis tvärt om. Hon knåda så jag blev illamående, därav inget mys. Men det är väl så det ska va!

2011-04-30 @ 13:47:05
URL: http://hannaleanders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0