Julkänslor kommer smygandes..

För ett kort ögonblick fick jag julkänslor i kroppen. Det måste vara stearinljusen som framkallade den känslan. Så nu sitter jag här, smuttar på en glögg. När får man lov att julpynta? Mamma skulle bli galen om jag tog fram tomtarna redan. Hennes oskrivna regel är att klä granen dagen före julafton, eller allra helst på dagen..
Jag tänker fasen ha riktig gran iår, trots att förra året blev en katastrof. Glömde vattna granen, så den dog och så fort man kom åt en kvist rasade barren av. När jag tänker efter lite så ska den nog få stå på balkongen iår.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

En bra ide kan vara att ge dom lite vatten :) med socker i, det sista vet jag inte om det stämmer, nått man snappat upp bara ;)

2010-11-06 @ 18:02:12
Postat av: Knaada

Vi har ju byggt bort vårt granhörn nu, jag vet inte var vi ska ha den!?



Men vi har ju barn och det är alla föräldrars förbannade skyldighet att ha gran tycker jag. :)

2010-11-07 @ 21:22:52
URL: http://knaada.com
Postat av: Hanna

Sv; Ute i Solos gamla höra då??

2010-11-07 @ 21:35:17
URL: http://hannaleanders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0