Vårdag

Igår hade vi en riktigt härlig vårdag! Vi började med en morgonpromenad i solen. Jag fick sällskap av två andra tvillingmammor, så där gick vi där alla tre med våra bredlast till barnvagnar. Sen solade vi näsan på Norra berget och fikade smörgås som vi hade med.

Efter några timmar ute i det helt underbara vårvädret gick jag hem och gjorde färdigt min smörgåstårta som jag hade förberett tidigare på morgonen. Fick sen en snabbvisit av mamma och pappa samt syster (och lilla pyret i magen) med sambo. Mysdag!

Tror tårtan gick hem, då hela gick åt på sex personer!


Nu väntar vi på farmor och farfar som ska komma på besök och fika.


Kommentarer
Postat av: Stinislinis

2012-03-17 @ 14:14:46
Postat av: Stinislinis

Ja det var en toppendag igår, synd att de inte är lika skönt väder idag. Men det får väl duga :)



Tårtan var super!! Går och är sugen på den idag :P

2012-03-17 @ 14:15:45
Postat av: Farmor o farfar

Tack för jättegott fika! Lycka till i morgon, med loppis! Vi syns på torsdag!

2012-03-17 @ 16:26:09
Postat av: {LUCY-EWELYN.SE}

Tårtan såg super god ut! :)

2012-03-22 @ 22:48:05
URL: http://lucy-ewelyn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0