Överraskningen

Överraskningen var en för tidig födelsedagspresent från min käre sambo Johnny. En super-present! Han hade ordnat barnvakt i form av min syster, sen drog vi ut till Birsta (köpcentrum här i Sundsvall) och jag fick i lugn och ro shoppa loss. Johnny betalade och agerade smakråd. Kom hem med både byxor och tröjor. Verkligen uppskattat! Eftersom jag de senaste månaderna inte prioriterat mig själv. Dessutom är det lite bökigt att titta på kläder och komma in i provhytt med tvillingvagn.

Tack käre du för en fin födelsedagspresent! Och tack syrran som satt barnvakt!


Kommentarer
Postat av: Knaada

Gulligt, det tycker jag var en fin present till en småbarnsmamma :)



Får vi bilder på vad det blev sen?

2012-03-11 @ 20:21:30
URL: http://knaada.com
Postat av: Stinislinis

De var du värd Hanna :) Gulligt av Johnny tycker ja :)

2012-03-11 @ 20:42:43
Postat av: Svärmor

Det var du värd, Hanna. Roligt med överraskningar.

2012-03-11 @ 21:38:41
Postat av: morsan

Ja det är du värd. Vi kan väl få se några manekängbilder. All heder åt en sådan man,han ska du vara rädd om.

2012-03-11 @ 23:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0