Egentid

Hela den här helgen har jag egentid. Johnny och barnen har åkt upp till farmor och farfar.

Det gäller att ta vara på sin egentid. Göra saker som jag annars inte hinner eller kan. Efter att pussat hejdå till lilla familjen började jag i den viktiga änden - fika på stan! Tog en långfika med syrran. Började på ett ställle och gick vidare till ett annat. Vilken lyx att kunna fika i lung och ro. Ingen tid att passa! Verkligen uppskattat!
Sen passade jag på att springa lite affärer. Köpte något tråkigt och tidskrävande som underkläder.

Nu ska jag ta en långdusch och sen krypa ner i soffan. Det blir sängen tidigt. Insåg precis att jag knappt sovit en hel natt på ett års tid... Imorgon är det bara att kavla upp armarna och börja rensa förrådet.

Men nog saknar jag mina små skruttar! Både stor och liten (små)!

Kommentarer
Postat av: Knaada

Jag sitter här och läser med ett fånleende, åsså sticker det till lite i ögat av avundsjuka, ren och skär avundsjuka! :)

2012-03-02 @ 21:44:46
URL: http://knaada.com
Postat av: morsan

Det är du så väl värd,hoppas du får en lång och skön natt utan mobilen på. Du kan slappna av det där klarar Johnny galant.På sönd,kväll vill jag höra hur du hafft det om du vaknat av gammal vana.Godnatt och sov gott.

2012-03-02 @ 22:24:18
Postat av: morsan

Det är du så väl värd,hoppas du får en lång och skön natt utan mobilen på. Du kan slappna av det där klarar Johnny galant.På sönd,kväll vill jag höra hur du hafft det om du vaknat av gammal vana.Godnatt och sov gott.

2012-03-02 @ 22:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0