Plastfolie som funkar!

Hur många gånger har man inte svurit åt den värdelösa kartongen plastfolien ligger i? Det är ju meningen att man ska riva av plasten på kartongen, men det slutar oftast med att jag river med händerna. För ska jag hämta saxen och försöka klippa har plasten redan klibbat ihop sig. Och hur många gånger har man har man inte svurit åt att plasten inte fäster, när man äntligen fått lös en bit som passar skålen?

Men nu behöver jag inte bli ilsken mer! För jag har hittat plastfolie som fungerar, som dessutom ligger i en smart förpackning! Märket heter Teampac Maxilin. 120 meter plast (räcker vääldigt länge) med bra fästförmåga, som ligger i en plastkartong med en vass avdragbar kant. Man behöver heller inte stå och krafsa med naglarna, letande efter plastkanten, eftersom plasten inte åker tillbaka in i förpackningen. Fattar ni vad jag menar? Hur som helst, skit bra! Kostade kanske 60 spänn på ICA Maxi.

Jag älskar saker som fungerar! Värt varenda krona!

Kommentarer
Postat av: Stinislinis

Haha, va roligt att du gjort detta inlägg just nu. Stod precis och svor över min plast här hemma.. Som bara går sönder, går ej att riva av och fasnar på rullen. :)

2012-07-11 @ 20:16:07
Postat av: Julia

Åh gud! Det där måste jag köpa! :D

2012-07-11 @ 21:43:32
URL: http://cholia91.blogg.se/
Postat av: Knaada

Mäh!!



Köp två rullar till mig nästa gång, please!!

2012-07-11 @ 22:12:09
URL: http://knaada.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0