Vad är orättvist egentligen?

Vinter innebär iskalla fötter, som brukar smyga sig under sambons täcke på kvällarna. Det passar fint, eftersom jag är kall och han är varm. Men här om kvällen var det tvärtom. Då kom hans, för en gångs skull iskalla fötter, smygandes under mitt täcke. Jag skrek rätt ut och han drog åt sig fötterna igen. Orättvist, surade han eftersom jag brukar använda han som värmekälla. Men vad är orättvist egentligen? Hans fötter är flera storlekar större än mina och täcker nästan halva mitt ben, vilket innebär att det sänker hela min kroppstemperatur! Det kallar jag orättvist...

Bild: deviantart.com


Kommentarer
Postat av: Stinislinis

Haha!, så sant :) Men passa dig så du inte för förbud själv nästa gång du har kalla fötter ;)

2012-01-25 @ 17:58:04
Postat av: leandersss

faktiskt sant! :P

2012-01-25 @ 21:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0