En bestämd fröken

Här ser ni en bestämd liten dam. Väl dags för desserten gapar dom båda så stort det går, som små fågelungar, för att mamman inte ska missa. Jag kör den effektiva metoden - matar varannan sked, som snabbt dämpar hungriga små magar. Det innebär förstårs att varannan sked går till syrran, Vira. Men när Gry får syn på att skeden inte hamnade i hennes gapande mun, utan i syrrans, sätter hon igång ett illvrål! Ett illvrål som pågår tills att mamman stoppar skeden i hennes mun...

Gry -en söt men bestämd fröken!



Kommentarer
Postat av: Stinislinis

Haha, en bild säger mer än 1000 ord :) Störtskön bild !

2012-02-07 @ 00:41:32
Postat av: morsan

Är det blåbärs dessert som är så gott?

2012-02-07 @ 19:45:52
Postat av: Angelica

Men så söt! Vi måste träffas nåt framöver, så jag får se era små gryn :)

2012-02-07 @ 21:53:55
Postat av: Knaada

Fniss, det var ju precis sådär Johnny såg ut när dom hade slut på pilsner i baren! På pricken! :)



Lycka till med virkningen Hanna, kanske du kan lära mig sen! Titta här vad jag vill virka med vita matttrasor: http://blandgommor.blogspot.com/2011/11/mjukt-och-hart.html

2012-02-09 @ 08:25:24
URL: http://knaada.com
Postat av: Catrin

Åh, det där känner jag igen. Här kör vi också varannan sked, men Minna tycker inte det går fort nog och bjuder därför också på gallskrik mellan tuggorna. Brorsan Ebbot tar det hela med ro som tur är. :)

Kramkram

2012-02-10 @ 10:37:37
URL: http://vardagstrall.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0