Prioritera första intrycket!

Mamma tipsade mig om tidningen "Vi föräldrar". -Många bra tips, sa hon. Och ja, jag kan nog hålla med. Jag märker att tipsen, som nedan hämtat ur tidningen, är precis i min smak:

"Kalas? Fixa fint på 30 minuter!

#Lägg ner alla lösa saker i några stora papperskassar och göm i garderoben eller bakom soffan till gästerna har gått.

#Prioritera första intrycket. Rensa röran i hallen.

#Torka snabbt av spegel, handfat och toalettstol med en av barnens våtservetter. Lägg en ny tvål på ett snyggt fat och häng upp rena handukar.

#Dämpa belysningen så syns inte dammet.

#Släng på en duk och ställ ut några levande ljus.

#Har du tid så ta en runda med dammsugaren på alla synliga ytor, även TV och fönsterbrädor."


Kommentarer
Postat av: Knaada

Mycket kloka och användbara tips! Det är typ sådär det går till här hemma iallafall...

2011-09-19 @ 22:33:30
URL: http://knaada.com
Postat av: stinislinis

Haha, lät som mitt tips de :P

2011-09-20 @ 18:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0