Tips till alla bloggläsare/bloggare!

Bloggvy något för dig som bloggar eller läser bloggar! Syrrans karl som skapat denna användbara sida som lanserades för några dagar sedan och som jag redan skapat nåt slags beroende till!


För att dela sina blogginlägg behöver man vara medlem. Medlemskapet är gratis förutom när man ytterligare vill pusha sitt inlägg och väljer att lägga en tia på en “Shout”. Som medlem blir alla dina nya blogginlägg publicerade på förstasidan och dessutom väldigt lätta för bloggläsare att hitta med hjälp av sökfiltret.




Kaffemaskinen Tassimo T20 står på min önskelista till jul. Jag får inte vara med att tävla, eftersom jag tillhör "familjen" och det skulle ses som fusk om jag vann, men du kan vinna den på Bloggvy. Tävlar gör du här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0