Mamma-ledig-bubbla

Klockan är tolv och jag sussar fortfarande runt i urtvättad sov-T-shirt, duntofflor och något som inte ens kan kallas frisyr. Hamnat i någon slags "mamma-ledig-bubbla". Lätt hänt när man bara går här hemma i lägenheten, utan måsten och dom enda jag umgås med är två småtroll som inte har några krav på hur man ser ut.
Mitt nya jag ska vara förberedd på oväntat besök. Även om det sällan händer att någon oanmäld kommer och plingar på dörren så kan man ju göra det för sin egen skull. Klä på sig alltså.

Kommentarer
Postat av: Stinislinis

Hehe,, ja ser framför mig hur du strosar runt där hemma å myser med dina troll :) Å ditt hår!! Ja de vet ju sa hur de ser ut för du ha ju trollmammafrisyr :)

2011-11-11 @ 12:52:28
Postat av: Farmor

Vi kommer nog o 'våldgästar'' på söndag, men du behöver inte , ta fram fin-stassen, för det. Hi hi! Längtar , som bara de efter småtrollen! Ha de gott! Kram!

2011-11-11 @ 13:09:55
Postat av: Knaada

Äsch varför gå runt i jeans utifall, verkar bara dumt tycker jag!



Mvh

Hon som är glad att elektrikern glömde å komma idag.

2011-11-11 @ 15:32:00
URL: http://knaada.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0