Traderafynd

Vilken tur att man kan fortsätta shoppa hemma från datorn, när kroppen inte orkar gå i affärer längre. Vi gjorde dock ett försök idag, ett snabbbesök på Birsta. Men efter en kort stund strejkar kroppen. Jag har lust att sätta mig ner på rumpan och tjura. Vägra gå ett steg till!
Känner att dom här sista veckorna kommer bli ganska tunga! Vad gör man? Ont av att sitta, ont av att ligga, ont av att stå, ont av att gå... Jag ska förstås inte gnälla - vilket lyxproblem, att inte orka gå i affärer längre? Förstår att det är andra gravida som har det betydligare jobbigare än vad jag har och har haft det.

Hur som helst så fyndade jag den här på Tradera. Endast 30kr.

Lite smått förälskad i Småfolks barnkläder! Finns mera att klicka hem här!


Kommentarer
Postat av: Knaada

Superfin!



är det Småfolk som har tights med varmkorv på? Dom är stentuffa iallafall :)

2011-06-04 @ 08:40:17
URL: http://knaada.com
Postat av: Jenny Z

Vilken fin sparkdräkt! Shoppa på nätet är det som gäller nu :-)

Jag lider med dig, förstår lite hur du känner. Som tur är har min foglossning blivit bättre nu när bebis är fixerade. Dock är jag inlagd pga preeklampsi nu, hoppas att få åka hem snart, men det vet man inget om.

2011-06-05 @ 08:57:17
URL: http://blogg.mama.nu/pinkprincess

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0