Bebismage vecka 38

Det här hoppas jag blir den sista "magbilden" jag visar. Nästa gång hoppas jag att det kan vara i form av två bebisar att visa upp istället. Mycket roligare, tycker jag.

Magen fortsätter att växa. Mitt skinn, som är bortdomnat och sprickfärdigt, orkar inte så mycket mer. Mätte magen som vanligt imorse, hos ett besök på MVC. Det roliga var att måttet på magen inte längre får plats på kurvan som dom följer. Mitt mått hamnar någonstans utanför pappret. Dock är denna kurva till för bebismagar som endast rymmer ett barn. Finns tyvärr ingen tvillingkurva.


Kommentarer
Postat av: stinislinis

Herregud!! Vilken stor mage, jag ser dig var dag med kläder på, med utan kläder är den ju ännu större :)

Coolt! Du måste ta en riktig bild som ni kan visa era barn när dom blivit stora :)



Den är iaf väldigt fin dim mage :)

2011-06-30 @ 17:37:12
Postat av: Knaada

VÄLDIGT fin! Och ser väldigt full ut, tom kantig :) Den får ju snart inte plats på bild heller!

2011-06-30 @ 17:56:11
URL: http://knaada.com
Postat av: Silvia

WOW!! Hoppas dom vill komma ut snart! =)

2011-06-30 @ 18:53:39
Postat av: morsan

Jösses prova ett sackrobälte. Puss på magen

2011-06-30 @ 19:17:28
Postat av: Erika

Riktigt fin mage! Ser tungt ut dock! :)

2011-07-02 @ 12:27:34
URL: http://www.mylittlewords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0