Weleda Havandeskapsolja

Vet inte om det är för att det är min första graviditet, men allt känns spännande och allt måste provas! Inklusive Weledas Havandeskapsolja. En olja man smörjer magen med för att förbättra hudens elasticitet - gör den mjuk, smidig och tålig för förändring. Kan detta förebygga hudbristningar så var det ju helt klart värt det!

Enligt den här uträkningen så är det helt normalt för mig att gå upp 20kg(!) med två bebisar i magen, så jag har väl all anledning att få vara nojig över hudbristningar?


Kommentarer
Postat av: Ida

Vanlig hudkräm går lika bra att smörja magen med, allting annat är bara för att lura av en pengar.

Jag gick upp 20 kg, med EN bebis ;)

2011-02-15 @ 22:47:14
URL: http://anemonee.blogg.se/
Postat av: Knaada

Huvudsaken är väl att du har gjort vad du kan :) Försöka får man! Om det funkar? Ingen aning...

2011-02-17 @ 20:54:32
URL: http://knaada.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0