Påsk i pensionärens tecken

Jag med bebismage och Johnny med jour. Det blir en påsk med varken snaps eller party. Det får bli en påsk i pensionärens tecken...

Igår morse, lördagmorgon, satt vi redan kl. 10 i bilen på väg på tur. Vi hade redan då hunnit gjort ifrån oss allt morgonstök, fått frukost i magen och dessutom hunnit bli uttråkade. Hemma från turen satte vi oss på balkongen med en varsin drink. Pimpla drink på balkongen gör inte pensionärer tänker du. Men denna drink bestod av Loka, is och en apelsinklyfta. Den får många pensionärs-poäng den!
Tysta i lägenheten satt vi med en varsin kopp kaffe och kanellängd som sällskap. Till middag blev det älgstek och vid kl. 23 låg vi nerbäddade i sängen.

Med oss hem från vår tur fick vi dessutom två bingolotto, då är även denna kväll räddad.


Kommentarer
Postat av: stinislinis

haha,roligt tycker jag..



jag kan riktigt se er två framför mej när ni sitter där i köket tysta å klockan säger tick tack.. tick tack..

å ni tittar ut och en av er säger - undra vad de blir för väder idag då?.. :)



tss hehe

2011-04-24 @ 16:56:58
Postat av: Knaada

Älgstek?



Ja det må jag då säga...

2011-04-24 @ 21:07:24
URL: http://knaada.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0