Plantagen

Fynd är också gott. Gjorde en sväng på Plantagen och fyndade lite blommor till våra fönster som fortfarande gapar tomt. Nu fattas det bara gardiner. När det gäller gardinerna sitter tummen lång inne, eftersom vi måste börja med att sätta upp gardinstänger. Gardinstänger behöver hållare. Hållare behöver skruvhål. Skruvhål behöver slagborr. Slagborr behöver vi!


Ja, jag är medveten om att det sitter oregano i basilikakrukan. Men jag hoppades att ingen skulle märka det, eftersom nu hade dom ingen basilika till salu..



Fyndade pelagoner till köksfönstret. Inte äkta dock, men schhh.. det behöver vi inte tala om för nån. Dom ser iallafall riktigt äkta ut, och det är det som räknas tycker jag.




Orchideer till sovrummet.



Kommentarer
Postat av: Knaada

Verkligen snygga blommor. Och krukor. Ska du dit igen så vill jag också ha två orchideer!

2010-09-19 @ 22:13:16
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0