Gräsänka

Gräsänka några dagar. När katten är borta dansar råttorna på bordet! Vad mycket man får gjort när man inte har en mysprick hemma, som lockar ner en i soffan för tv-slapp efter jobbet. Skulle han åka bort på kurs oftare skulle jag få massor gjort, men visst äre tomt och trökigt. Är han borta för länge, ja då längtas man ju. Några dagar är lagomt och smärtfritt. Igår kväll skulle jag ha kvälls-slapp själv. Det var nästan som om jag inte visste hur man gjorde. Det slutade med att jag fastande i telefon med lillasyster i över en timme istället.

Ikväll är kvälls-slappet redan räddat. Det blir fika och Idol hos syster med sambo. Men först jag ska fortsätta med mitt lilla projekt här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0