Mysfaktor efterlyses!

Det finns ingen som helst mysfaktor på mitt "kontor"/gästrum. (jag tar mig friheten att kalla det mitt). Sladdar överallt. Att dom ligger där dom ligger tillför inget som helst positivt i min "plugg-anda". Jag svär varenda gång jag går in i rummet, för dom ligger här på golvet som snubbel-linor. Dessutom samlar dom damm. Verktyg som tar upp tjugofem procent av golvets yta. En snurrstol som man får blodstopp i benen av. Massa jävla papper, batterin och sladdar som tar upp hela skrivbordsytan. Jag efterlyser lite mysfaktor på mitt "kontor".






Kommentarer
Postat av: Knaada

Kanske du kan få lite inspiration snart när du får se min hylla klar. :)



Jag skruvar och donar lite varje dag. Nu har jag trollat bort alla kablar. Snart kommer P hem med grejer från IKEA och jag ska på Ica och hämta ett Ellospaket, kul kul!



Provade ringa dig, men du var busy busy bee...



Ha en mysig fredagskväll, stäng dörren till kontoret vettja!

2010-11-12 @ 18:01:27
URL: http://knaada.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0