Trött, tröttare, tröttast!

Klev upp tidigt (tidigare) imorse för att göra klart det sista i kursen Interaktiva medier. I morgonrock satt jag och piskade mig själv på ryggen tills allt var helt klart. På eftermiddagen kunde jag lyfta på min starkars rumpa, skaka liv i dom domnade benen, blinka liv i ögonen igen efter ett antal timmar stirrandes på dataskärmen, borsta tänderna och åka och jobba. Som vanligt var jag ute i sista sekunden med inlämningsarbetet. Men nu kan jag iallafall pusta ut lite, för nu är det nämligen sommarlov! Eller sommaruppehåll kallar jag det, eftersom något lov blir det inte för min del. Nu kan jag istället ägna mer tid åt renovering.

Imorgon hämtar vi köket (peppar peppar). Tredje gången gillt! Sen kan man behöva några hjärnceller kvar för att skruva stommar.

Kommentarer
Postat av: Knaada

Hoppas du blev nöjd med uppgiften också, så att du kan lägga totalt fokus på köket! Det är nu det roliga börjar :)

2010-06-16 @ 21:38:07
URL: http://knaada.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0