Nu börjar det roliga!

Det mesta av förarbete, spackling, slipning, målning av tak, rivning, mera spackling är klart. Nu är det dags att sätta lite färg. Golvet ska få matta, tapeter ska upp på väggen och i helgen gör vi ett nytt försök till att hämta köket på Ikea.

Vilken tur att Johnny har dragkrok på sin bil. Annars skulle det här bli jobbigt. Ska hämta mattan/golvet som vi beställt idag. En rulle som är fyra meter bred och kanske åtta meter lång! Måste dela den på plats för att överhuvudtaget ska komma upp i trapphuset.

Det går bra hittills. Johnny och jag är fortfarande ett bra team, som jobbar på utan tjafs. Men man hinner inte så mycket att när man jobbar heltid, pluggar på halvtid och däremellan är det bara renovering! Nöjen får man ägna sig åt senare, när man blivit gammal och pensionär. Fast renovering är ju ett slags nöje, om man frågar mig.

Mitt i all renovering har jag ett litet annat projekt på gång. Hittade en säng, 600 spänn på blocket. Den ska få lite färg. Likaså dom här sängborden..



Kommentarer
Postat av: stinislinis

kommer bli sååå fint :)

2010-06-05 @ 00:29:14
Postat av: Knaada

Det ska bli så kul att få komma å se snart!

2010-06-05 @ 01:13:36
URL: http://knaada.com
Postat av: Leandersss

Håller med ovan;) Kommer bli så fint och roligt att se sen!! Nu är ju jag i Knåda så då är det ju inte allt för långt heller:) Lycka till med allt!

2010-06-05 @ 08:29:47
URL: http://leandersss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0