Inflyttad

Snart första natten i nya lägenheten. Vi klev upp tidigt imorse och gjorde ett ryck. Tretton timmar senare är vi nästan klar. Bra jobbat, med tanke på att vi knappt börjat packa grejer förrän imorse. Jag vet mamma, det var dumt. Men något annat har vi inte hunnit med. Med Stina och Andreas hjälp, tusen tack till dom, så har vi endast städningen kvar av gamla lägenheten. Så numera bor vi på Haga, andra sidan stan.

Någonstans i röran ska jag hitta ett badlakan. Sen efter en dusch ska jag någonstans i röran hitta lite myskläder. Sen någonstans i röran ska jag slå mig ner och slappa med en välförtjänt cider och snarra.

Kommentarer
Postat av: morsan

kan tänka mej att ni mös igårkväll,välförtjänt. kram

2010-06-30 @ 08:41:52
URL: http://leandersss.blogg.se/
Postat av: stinislinis

Mysigt de lät :) me myskläder å cider i nya lägenheten :)

2010-07-01 @ 21:41:35
Postat av: Sandra

Gud vad fint ni har börjat fått i lägenheten..:)

Hoppas ni kommer trivas, och jag hoppas du får en toppensommar :)

2010-07-03 @ 09:10:01
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0