Hemma igen..

Då var minisemetern över. Har hunnit med massor på våran tripp - träffat lillasyster, julmarknad, gött käk, promenerat, promenerat mera, myst, druckit mängder med te, bio, shopping..
Allt detta, och lite till, har vi hunnit med. Trots ett hektiskt schema har vi inte stressat. Kanske svårt att stressa med mig haltande i släptåg. Hann nämligen få rejält ont i ena knät, så min takt har varit allt annat än snabb.
Hur som helst har vi haft jätte mysigt och Göteborg är en jätte mysig stad så jag har inte alls svårt att förstå varför lillasyster trivs så bra där! Med en timmes lämpligt flyg mellan Sundsvall och Göteborg så får vi se till att det inte dröjer så länge tills nästa gång vi åker.

Visst är det skönt att komma hem igen. Men nu längtar jag tillbaka till deras städade och fina lägenhet. Här var det stökigt och man bli påmind om en massa "måste-göra-grejer". Men tänker nog lägga mig i badet och ignorera dom ett tag till!

Och ja, visst fick jag med mig en gnutta julkänsla hem. Nu ska jag tända det tredje adventsljuset.

Kommentarer
Postat av: Knaada

Gud vad fint! Ring mig när det passar dig så får jag höra mer!

2010-12-12 @ 23:12:49
URL: http://knaada.com
Postat av: stinislinis

Myspys :))

2010-12-14 @ 21:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0