Roadtrip


Sundsvall-Karlstad-Gränna-Göteborg-Västerås-Sundsvall

Avslutade semestern med en liten Roadtrip - 200 mil på fem dagar. Har nog hunnit med allt som man ska hinna med på en semester. Myst i massor, ätit massa god mat, gått upp nåt kilo, knäppt massor av bilder (dock haft enbart mobilkameran till hands), klagat på skitväder, kliat myggbett, klagat på värmen, träffat päron och syskon både mina egna och andras, åkt massa bil och tittat på saker osv osv.. Bada finns inte med på listan, för det har jag inte gjort en enda gång (om inte doppat stortån i sjön för att känna temperaturen räknas?) Nu är iallafall semestern över och jag jobbade min första dag idag.


Kommentarer
Postat av: Knaada

Alla börjar ju jobba nu, betyder det att hösten är här?

2010-08-09 @ 22:18:54
URL: http://knaada.com
Postat av: -Avesta

Fina bilder! :)

2010-09-02 @ 20:40:08
URL: http://sacave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0